وان و جکوزی 785

اشتراک ‌گذاری

درباره محصول

جکوزی 785 به حمام شما ویژگی های لوکس می بخشد تا از تجربه ای آرامش بخش در خانه خود لذت ببرید. وان جکوزی 785 با ظاهری چشمنواز، مدرن، کیفیت و متریال درجه یک، انتخابی بی نظیر برای حمام شما می باشد. در صورت تمایل می توانید طول وان، نوع پنل و شیرآلات را متناسب با خواست وسلیقه ی خود انتخاب کنید. وان و جکوزی های آریانا دارای زیرآب اتوماتیک می باشند. زیرآب این وان جکوزی بنا به انتخاب شما می تواند در سمت راست و یا چپ قرار گیرد. حمام های جکوزی آریانا ما دقیقاً متناسب با مشخصات شما طراحی شده اند تا حمامی رویایی برای شما بسازند. همچنین می توانید با افزودن ویژگی های مدرن و لوکس، آن را به محصول دلخواه خود تبدیل کنید. در صورت اضافه کردن ویژگی های دلخواه، زمان تحویل 3 هفته به طول می انجامد.

  • وان شامل: شاسی، زیرآب و پنل جلو می باشد. در صورت تمایل می توانید زنجیره ی نور کروموتراپی، شیرآلات، پنل بغل و شاسی استیل را به وان های آریانا اضافه کنید.
  • جکوزی تیپ 1 شامل شاسی، زیرآب، ماساژور کناری و پنل جلو می باشد. در صورت تمایل می توانید سیستم ازن و واتر جت کف(آب) را به آپشن های وان آریانا اضافه کنید.
  • جکوزی تیپ 2 شامل: شاسی، زیرآب، ماساژور کناری، بلوئر کف(هوا) و پنل جلو می باشد. در صورت تمایل می توانید ز بلوئر مجیک(آب و هوا) را به جکوزی های تیپ 1 آریانا اضافه کنید.
  • ساخت كشور تركيه، از جنس Acrylic/ABS با ضخامت 8 ميليمتر است؛ كه داراي مقاومت بالا، ضد خش، ضد قارچ و ضد جرم مي باشد. جهت توليد وان و پانل هاي جلو و بغل، از اين ورق استفاده می شود. علاوه بر ورق اصلي وان، جهت تقويت كف، ورق 6 میتی متری به كار گرفته مي شود.
  • جنس شاسي از آهن گالوانيزه شده مي باشد، كه در مقابل رطوبت، خوردگي و زنگ زدگي مقاوم است.
  • زیرآب اتومات ساخت كشور چين بوده و در وان ها و جكوزي ها بدون افزودن قيمت نصب شده است.
  • وان، جکوزی و شيرآلات آريانا داراي 5 سال ضمانت (گارانتي) و 10 سال خدمات پس از فروش است.

نکته : تعيين جهت زيرآب بسيار مهم است. براي تعيين جهت، كافيست جلو محل قرار گيري وان بايستيد و سمت قرارگيري فاضلاب، سمت زيرآب را مشخص مي كند. لازم به ذكر است هميشه جهت زيرآب مخالف جهت زيرسري مي باشد مگر اينكه زيرآب وسط باشد.نکت امكان سفارش زيرآب به رنگ طلايي و رزگلد نيز وجود دارد.

شيرآلات: ساخت كشور ايران بوده و از آنجا كه براي نصب آن بايد لوله هاي آب سرد و گرم در ارتفاع كمتر از 40 سانتي متري قرار گرفته باشد؛ به سفارش مشتري روي وان يا جكوزي نصب مي شود. لازم به ذكر است شيرآلات در چهار رنگ كروم، طلايي، رزگلد و سفيد به انتخاب مشتري قابل ارائه مي باشد.

 توجه: در هنگام سفارش، بايستي تمام مشخصات مربوط به جكوزي (تيپ، پانل بغل، جهت زيرآب، شيرآلات و آپشن) ذكر شود.

ابعاد محصول

ابعاد
55x85x170

نقشه فنی

مشخصات وان

مواد ای بی اس آکرولیک
جنس شاسی استنلس استیل
سمت قرارگیری زیر آب وسط
ظرفیت تک نفره
حداقل گنجایش آب 340 لیتر
وزن وان بدون آب 63 کیلوگرم
قطر لوله آب سرد و گرم ۲,١ اینچ
مکان لوله آب سرد و گرم در ارتفاع ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر
قطر خروجی فاضلاب 4 تا 6 سانتی متر
حداقل عرض درب ورودی سرویس ۶۵ سانتی متر
حداقل فاصله تا سایر لوازم ۳۰ سانتی متر
تعداد جت بزرگ آب ۶ عدد
تعداد جت کوچک آب 4 عدد
وزن جکوزی بدون آب 75 کیلوگرم
حداقل گنجایش آب 193 لیتر
قدرت پمپ آب جکوزی ١,١ اسب بخار
حدود برق مصرفی جکوزی ۸۰۰ وات (تیپ ١ و ۲)
نوع کابل برقسيم افشان (تیپ ١ و ۲) سیم افشان ۲,۵ * ۳ میلی متر
مکان خروجی برق در ارتفاع ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر
بازه دمای قابل تنظیم گرم کن 32° الی °40 سانتی گراد
درجه بندی درجه 1
گارانتی پنج سال
پروانه استاندارد ايران، CE و ISO

برای مشاهده‌ی بیشتر محصولات به لینک زیر مراجعه کنید

محصولات بیشتر